Groepslessen

Bij Healthclub Veenendaal kun je kiezen uit zo'n 20 verschillende groepslessen. Wil je ontspannen meedoen aan een groepsles of heb je keiharde uitdaging nodig? Wil je gewoon lekker fit blijven of juist werken aan je spieropbouw, lenigheid of uithoudingsvermogen? De keuze is aan jou!


Benieuwd wanneer je deze lessen kunt volgen? Bekijk hier het lesrooster.

Onze yogalessen helpen je om meer en beter te ontspannen. Een uurtje yoga helpt je om het drukke dagelijkse leven weer energieker op te pakken.

Bekijk groepsles

Hou je van dansen? Dan is dit zeker een les voor jou. Tijdens Zumba dans je op muziek uit verschillende landen met een dans die hierop wordt aangepast.

Bekijk groepsles

Geen idee welke groepsles je moet kiezen? Ga dan voor MIX-FIT. Met MIX-FIT word je elke week verrast door een andere workout. Zo hou je een lekkere afwisseling.

Bekijk groepsles

Boks-Tabata is een combinatie van Tabata en Bokszaktraining. Door deze combinatie verbeter je in korte tijd zowel je kracht als je conditie.

Bekijk groepsles

Tabata b.b.b. is een hiit (high intensity interval training) training waarin je voornamelijk de buik, benen en billen traint met afwisselende oefeningen.

Bekijk groepsles

STEP-BURN is een toegankelijke, effectieve en vooral motiverende groepsles waarbij je werkt aan alle facetten voor een fit en strak lichaam. Cardio, spierverstevigende oefeningen én coretraining!

Bekijk groepsles

BodyAttack is een intens programma waarbij je je hele lichaam traint. Atletische bewegingen worden gecombineerd met krachtoefeningen waarmee je je functionele fitness verbetert.

Bekijk groepsles

Deze 55 minuten durende workout daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.

Bekijk groepsles
Bodybalance

Bodybalance is een 55 minuten durende groepsworkout op muziek. De combinatie van yoga, tai chi en pilates oefeningen verbetert de fysieke en mentale conditie.

Bekijk groepsles
Bokszaktraining

Moet je je energie kwijt of wil je even stoom afblazen? Dan is bokszaktraining wat voor jou! In een training van 35 minuten werk je met harde slagen aan je conditie en longinhoud.

Bekijk groepsles
Buikspierkwartier

In het buikspierkwartier werk je 15 minuten lang specifiek aan je buikspieren onder leiding van een instructeur. Je buikspieren groeien daardoor in volume en worden beter zichtbaar.

Bekijk groepsles
BRN

Wil je werken aan een fit en strak lichaam? Dan is BRN iets voor jou. Je traint met behulp van speciale XCO buizen die je helpen om optimaal calorieën te verbranden.

Bekijk groepsles

Bij Functional training combineer je zoveel mogelijk gevarieerde functionele bewegingen in één intensieve workout. De combinatie van de oefeningen en de intensiteit zorgt ervoor dat je al je spiergroepen optimaal traint.

Bekijk groepsles
Fun Action

Wil je meer plezier in je trainingsschema of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Neem dan deel aan onze 30 minuten durende Fun Action-groepslessen, onder begeleiding van een sportinstructeur.

Bekijk groepsles
Kettlebell

Kettlebell is een effectieve workout, waarbij de kracht, snelheid, coördinatie en core stability wordt verbeterd. Je traint al je spieren in één workout, zodat ze goed op elkaar afgestemd zijn.

Bekijk groepsles
Tabata
HIT

Wil je effect bereiken in weinig tijd en hou je van afwisseling? Dan is de High Intensity Intensive Training (HIIT) wat voor jou. Je wisselt intervallen van hoge intensiteit af met korte periodes van rust.

Bekijk groepsles
Pilates

Pilates is een spierverstevigende training, waar optimaal gebruik wordt gemaakt van een afwisseling van inspanning en ontspanning. Wil je je core krachtiger maken? Dan is Pilates de ideale training voor jou!

Bekijk groepsles
RPM

RPM is indoor cycling op het ritme van muziek, zodat je je conditie en uithoudingsvermogen verbetert. Je legt een parcours af van heuvels, vlakke landschappen, bergtoppen, tijdritten en intervaltraining.

Bekijk groepsles

Gezond en fit ouder worden, dat wil iedereen wel. Gelukkig helpt Healthclub u daarbij met ons wekelijkse halfuurtje Senioren Fit Plus. Zo blijft u in beweging en hout u uw spieren soepel!

Bekijk groepsles

Les Mills Sprint is een High Intensity Interval Training (HIIT) van 30 minuten op een indoor bike. Je fietst geen lange tocht, maar gaat direct intensief van start.

Bekijk groepsles

Tabata is een high-intensity interval training met oefeningen van 20 seconden gevolgd door 10 seconden rust, die je fitter maken en gewichtsverlies stimuleren.

Bekijk groepsles

Op zoek naar een groepsles waarin je alle onderdelen van je lichaam te traint? Dan is de Total Workout wat voor jou. In een les van een uur train je alle spieren van je lichaam. Zo blijf je lekker fit!

Bekijk groepsles
XCORE

Hou je van bewegen op opzwepende muziek? Dan is XCORE iets voor jou. Volg je een les XCORE, dan train je tijdens een 45 minuten durende workout je hele lichaam, met focus op je core (rug-, buik- en heupspieren).

Bekijk groepsles

Tijdens een Zumba-les worden dansen als cumbia, merengue, salsa, reggaeton, mambo, rumba, flamenco en calypso gecombineerd met aerobics! De choreografie is geschikt voor iedereen.

Bekijk groepsles